CRM

Met onze expertise in klantenbeheer kunnen we kosten beperken en de relaties met uw klanten verstevigen. Steunend op onze operationele ervaring, richten we ons op de interacties met klanten waarin de beste perspectieven liggen. We combineren vooruitstrevende vaardigheden op het gebied van bedrijfsvormgeving met een grondig begrip van de technologie en de industrie, zodat we snel praktische gebieden kunnen aanwijzen waar verandering noodzakelijk is, zelfs in de meest gecompliceerde omgevingen. Vervolgens voeren we deze veranderingen door met flexibele, schaalbare technologie zodat u snel en betrouwbaar concrete voordelen kunt behalen.


Het strategische doel van CRM is een toenemend aantal contacten met de klant, concurrerend voordeel winnen en vooral klantrentabiliteit. Met dit toenemende klantcontact moeten alle verschillende verkoopkanalen binnen het bedrijf dezelfde klantinformatie delen, of dit nu via het web, call center, vertegenwoordigers, verdelers of resellers is.


Het is duidelijk dat nieuwe klanten winnen aanzienlijk duurder is dan relaties met bestaande klanten onderhouden. Wanneer het aantal klanten dat elders koopt kan worden verminderd, wordt de winst maximaal.